Máte internetovú stránku, ale jej obsah nie je z určitých dôvodov pravidelne aktualizovaný? Je teda potrebné povedať, prečo tomu tak je a ako tento problém vyriešiť. Aktuálny obsah na internetovej stránke má veľký vplyv na návštevníkov ale taktiež aj na vyhľadávače. Aktuálne informácie na internetových stránkach majú bez pochýb pozitívny vplyv na návštevníka webu. Vyhľadávače, pravidelne aktualizované internetové stránky, omnoho častejšie indexujú a prikladajú im väčšiu vierohodnosť, než tým ktoré aktualizované nie sú. Pravidelné aktualizácie webových stránok sa Vám rozhodne oplatia.
Copywriting – jeho zbraňou je pero, štítom slovná hračka
Ako hovorí známa fráza „časy sa menia“ a my môžeme dodať len toľko – „ľudia sa menia.“ Alebo skôr, ľudské prijímanie informácií a výška miery upútania pozornosti. Kedysi stačilo na opis produktu, či podujatia pár faktov. Najväčším kúzlom bola rečnícka otázka a čerešničkou na torte obrázok k textu. Dnes sila písaného slova vládne viac ako kedykoľvek pred tým a prijímateľ informácie sa stal náročnejším. Kreatívne písanie dostalo meno a dokonca aj pozíciu v reklamnej agentúre.
6 najčastejších chýb na firemnych internetových stránkach
Nové internetové stránky sú vždy dôvodom k oslave. Poväčšine je to vznik niečoho nového, či už nového podnikateľského projektu alebo vdýchnutie nového vetra už fungujúcej činnosti. Nie vždy sa ale podarí spraviť internetové stránky skutočne dokonalé, a to môže spôsobiť nie najlepší štart. Teraz si povieme 6 najčastejších chýb, ku ktorým dochádza pri tvorbe nových webových stránok. Určite sa im vyhnite.
Súhlas s používaním cookies na vašej internetovej stránke.
Pozor! Google zavádza penalizáciu internetových stránok, ktoré nebudú v súlade s európskou smernicou o súkromí a cookies. Čo to presne znamená pre majiteľa internetovej stránky alebo internetového obchodu?
5 jednoduchých krokov ako optimalizovat vašu internetovú stránku
Spoločnosť Google na svojej konferencii odhalila typy ako vytvoriť perfektné internetové stránky pre menšie firmy.
Dnešným trendom sa čim ďalej viac stáva potreba prezentovania sa na internete. Či sa jedná o veľkú – menšiu firmu, živnostníka alebo akékoľvek podnikanie, internetové stránky sú stále viac a viac dôležité.
Predávajte vďaka konverziám z landing page
Čo je landing page?
Pred tím, než začneme, poďme si zadefinovať pojem landing page. Možeme si ho vysvetliť s troch hľadísk:
- z technického hľadiska je landing page stránka, která sa skládá s rovnakých prvkov ako normálna internetová stránka (HTML, CSS, text, obrázky, video atď.),
- z obchodného hľadiska je landing page stránka, ktorá užívatela vyzývá k prevedeniu požadovanéj akcie (nap. k nákupu, odeberaniu newslettera a pod.),
- z uživateľského hladiska je landing page stránka, na ktoru vedie odkaz z inej internetovéj stránky (z vyhledávača, platenej reklamy, bannerov, odkazov apod.).